Khas untuk suami isteri sahaja tau!! #4 Posisi Seks Kegemaran Wanita


Hubungan seks merupakan kunci dalam hubungan suami isteri yang harmoni. Ketika melakukan hubungan intim, setiap individu pasti memiliki posisi seks mereka yang tersendiri. Namun tahukah anda apa posisi seks yang disukai wanita? Berikut adalah 4 posisi seks kegemaran wanita yang perlu anda ketahui.

1. Women On Top (WOT)
Posisi ini sangat disukai ramai wanita ketika mereka sedang bersemangat atau mempunyai tenaga yang penuh. Pada posisi ini biasanya wanita mampu mencapai orgasme klitoris.
2. Posisi Duduk
Posisi seks ini sering dilakukan setelah pasangan melakukan perkara yang romantik. Malam mereka akan menjadi sangat ghairah. Anda hanya perlu duduk di kerusi yang sedikit kerusi sehingga sama dengan posisi lelaki berdiri ketika penetrasi dilakukan.

3. Klasik Misionaris
Posisi seks ini adalah posisi yang legend dan klasik. Posisi dimana wanita dibawah dan lelaki diatas. Untuk melakukan posisi ini, hanya memerlukan tempat tidur yang selesa. Dengan posisi ini juga lelaki mampu mencapai segala bahagian tubuh pasangan untuk kepuasan bersama.
4. Doggy Style
Posisi ini adalah salah satu posisi seks kegemaran lelaki kerana dengan posisi ini mereka mampu menemukan G-spot wanita. Dengan sedikit usaha sahaja, anda boleh orgasme berulang kali.