Tanda Mengetahui Wanita Sedang Gersang


Cipap atau lebih dikenali sebagai faraj wanita merupakan kawasan sensitif yang boleh membuatkan wanita terangsang atau ghairah.

Cipap yang melekit merupakan antara tanda seorang tengah stim dan ghairah. Kawasan ini akan mula berair dan berlendir sekiranya wanita telah cukup terangsang.

Pada Kebiasaannya, wanita yang tidak pernah melakukan hubungan seks, amat mudah terangsang dan berair. Keadaan ruangnya juga begitu rapat dan ketat.

Berbeza dengan keadaan ruang cipap atau faraj wanita yang telah pernah melakukan hubungan seks, ruangnya akan longgar dan besar sedikit.

Begitu juga bagi wanita yang telah melahirkan anak, keadaan ruang farajnya juga akan lebih besar dan longgar.

Adakalanya, cipap wanita yang melekit akan menghasilkan bau yang kurang menyenangkan. Ini kerana, terdapat kulat putih atau bintikkan putih yang terhasil dari tompokan darah haid yang telah kering di dalam faraj.

Bauan ini, akan membuatkan pasangan seksual anda kurang berasa selesa dan besar kemungkinan rangsangan seksualnya akan berkurangan.

Wanita akan berasa ghairah jika titik rangsangannya telah di sentuh dan di rangsang secukupnya. Setelah itu, anda boleh rasa di bahagian cipap atau ruang farajnya telah mula melekit dan itulah tandanya wanita telah mula ghairah dan terangsang.

Dalam hubungan seksual, pastikan anda (lelaki) merangsang wanita secukupnya sebelum anda berjimak. Baru wanita akan menikmati kepuasan seksual yang maksima.